Veelgestelde vragen

Stel uw vraag

Account

Hoe kan ik mij uitschrijven?

U kunt zich eenvoudig uitschrijven uit ons spaarprogramma door bij uw gegevens op de site op de link "uitschrijven" te klikken of via de link "uitschrijven" in onze mailings.

Let op:
Openstaande uitbetalingen worden niet verwerkt
Openstaand saldo zal niet worden betaald, maar verdwijnt
U zult geen e-mails meer ontvangen

Ik krijg geen emails binnen

Voeg mailing@dutcheuro.nl toe bij uw veilige afzenders http://veiligeafzender.nl/

Inloggen lukt niet?

Als inloggen niet lukt en het systeem geeft aan dat uw account al bestaat, maar als u een nieuw wachtwoord probeert aan te vragen geeft het systeem de melding gebruiker niet gevonden. Dan heeft u zich ingeschreven voor de nieuwsbrief van ExtraEuro en uw account op het spaarprogrammagedeelte nog niet geactiveerd

Kan ik meerdere accounts hebben?

Elk persoon mag 1 account hebben op extraeuro.nl. Het is verboden meerdere accounts te beheren en kan leiden tot ontzegging van het lidmaatschap waarbij het huidige saldo komt te vervallen.

Wie mag er lid worden bij ExtraEuro

In principe zijn we er voor iedereen, maar om alles goed te laten verlopen hebben we een aantal simpele regels;

•Je dient tenminste 16 jaren oud te zijn
•Je bent woonachtig in Nederland en hier ook in het bezit van een bankrekening te zijn.
•Er mag slechts 1 account per PC, IP en/of woonadres aanwezig zijn
•Je dient je te houden aan de voorwaarden en cheaten wordt bestraft!

Geld sparen

Hoe kan ik geld sparen

U kunt onder andere geld verdienen door het:

Klikken op banners op de site
Lezen van e-mails
Aanbrengen van nieuwe leden
Deelnemen aan acties
Geven van Facebook likes

Hoe kan ik geld verdienen door e-mails te lezen?

Wij ontvangen geld van onze adverteerders. Deze betalen ons ervoor als onze leden iets kopen of ergens aan deelnemen.

Hiervan kunnen wij u weer uitbetalen.

U helpt ons dus mee door in het vervolg al uw online aankopen via extraeuro.nl te doen of door actief mee te doen aan acties, enquetes, prijsvragen en dergelijke!

Kan ik mijn saldo overzetten naar een ander account?

Het is niet mogelijk uw saldo over te zetten naar een ander account. Een saldo is persoons en account gebonden.

Overig

Hoe ga ik naar de algemene voorwaarden?

Bij aanmelding gaat u akkoord met de algemene voorwaarden. U kunt deze bekijken via de volgende link:
http://www.extraeuro.nl/static/algemene_voorwaarden.html

Uitbetalen

Hoe gaat een uitbetaling in zijn werk?

Zodra wij een uitbetaling van je ontvangen nemen we deze in behandeling. Vanaf dat moment zorgen wij ervoor dat deze binnen 30 dagen wordt verwerkt en betaald via bankoverschrijving.

Uiteraard zijn er een aantal handelingen nodig om te controleren of alles volgens de richtlijnen is gegaan en je dus op een correctie manier aan je aangevraagde saldo bent gekomen. Dit gebeurd bij elk lid zo, dus dit hoeft geen persoonlijke reden te zijn.

Zodra een uitbetaling op 'Uitbetaald' staat zal deze dus verwerkt gaan worden, hierbij worden er ook nog steekproeven genomen om de geldigheid te controleren. Vervolgens moeten de gegevens naar de bank worden doorgespeeld en wordt de administratie verwerkt.

De laatste stap is natuurlijk het betalen van de uitbetalingen.

We hanteren dus een betalingstermijn van 30 dagen, in de meeste gevallen zijn de betalingen in 1 of 2 weken op je rekening bijgeschreven. We doen er natuurlijk alles aan om elk lid zo tevreden mogelijk te houden, een snelle maar zeker correcte uitbetaling hoort daar natuurlijk bij.

Wanneer kan ik een uitbetaling aanvragen?

Zodra u een saldo heeft bereikt van 10 euro en een accountscore van 5.5 heeft kunt u een uitbetaling aanvragen.